Selasa, Ogos 17, 2010

Hmmmmmm...

Dah dua tahun aku dok dengar lagu ni..samapi pernah Incik Bachok syak sesuatu tak baik pasal aku kerana lagu ni.Entri mengenai lagu ni dah lama aku delete dan bagi penerangan yang sebetulnya kat Incik Bachok..tapi aku dok teringat ja kat lagu ni sebab lirik dia yang terlalu puitis,...





Sebenarnya,aku dok tercari-cari filem keluaran Finland ni,tajuk dia Lieksa!
Apa maksud Lieksa ek?
Jom kita google...!!!
hikhikhik

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!