Selasa, Ogos 31, 2010

Nak crita,tak jadi..

Aku baru ja nak cerita pasal serigala adian,tapi dah ngantuk tahap tenuk la plak..
esok na pi kerja awal..
Esok la aku cerita..
huhuhuu

2 ulasan:

aishah_conteng_je berkata...

karang ada jugak orang lain yang jadi serigala ni,..

heheh.

terkejut ok tengok muka lembu kat blog hang

comel la mira! geram!

mira amair berkata...

Aishah..sapa la yg sudi jd serigala jadian tu ek?kikiki..

haa..lembu ni wallpaper desktop aku..bukan takat hang,bos aku pun geram tgk lembu ni..
hahahahaha..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!