Rabu, September 28, 2011

EKSITED!! :)

Gila eksited aku sekarang ni..
tak pernah aku rasa eksited macam ni..lagi 3 bulan pun rasa mcm 3 tahun nak tunggu..tapi 3 bulan ni rasa sat ja..pejam celik..pejam celik sat ja sampai tarikhnya..hahahhahhahha...
Lagi Eksited sebab banyak benda dah setel..
Wahh!! macam nak nikah plak dok setel macam-macam ni..

Relax mira relax..jangan teruja sangat..tak elok...
Relax la nihhhh...


Yang penting saya dah jumpa lelaki yang punya ciri-ciri watak dalam drama Jepun/Korea yang selalu orang idamkan selama ni walaupun perwatakan tu tak berapa digemari oleh aku..tapi watak tu jugak aku dapatkan..hahhahahahaha...

Jadi anda bila lagi??





P/S : Merapu sikit malam ni..heh!

2 ulasan:

Tiera berkata...

arhhh jeles2...bila aku nk dpt nih??

Amira Amair The Poyos berkata...

Tiera..

sabaq sat nah..nnt jmpa la tu..

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!