Khamis, September 08, 2011

SIT UP

Anda dulu seorang yang bertubuh montok?Perut tidak buncit..tidak terlalu kurus dan tidak terlalu gemuk?Sekarang sudah buncit macam anak lima orang walaupun anda masih anak dara..

Nah!! Saya ada jalan penyelesaiannya!!




Dengan berSit-Up..perut anda yang tiba-tiba buncit boleh kempis kembali...yaaaa..anda tidak percaya??Mari kita tanya pada seseorang yang bersit-up ini...






Amira Ameer(Bukan nama sebenar)




"Sejak berSit-up lebih dari seminggu yang lalu..saya dapat rasakan kekempisan pada perut saya..saya suka bersit-up...!!! nanti perut saya akan kempis kembali...Marilah kita sama-sama bersit-Up...Yeaahhh!!!"



Tidak percaya lagi??..nantikan kemunculan bentuk badan terbaru Amira Ameer dalam masa 2 bulan akan datang!!!








P/S : Aku tension gila ni!!! perut aku makin buncit..tension gila bila tengok gambaq raya aku..mak aku pulak nampak muda..huiiii!!! geramnya!!!! kenapa la hang buncit perut oiii!! dalam masa setahun ja aku jadi macam ni..Arggghhhhh!!!





Sit-UP pun sehari tak sampai seratus kali..ada ati nak ada body mantap macam ni..Tengok ni..aku seribu sehhari tau..Yiaaahhh!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!