Selasa, September 27, 2011

LAGU FEVERET : LUCKY - JASON MRAZ & COLBIE CAILLAT

Lagu ni dah lama..time ni aku baru ja kapel dengan Incik Bachok..
Mula-mula kawan tak berapa nak baik..kemudian jadi kawan baik sebab apa saja aku boleh cerita dengan Incik Bachok walaupun Incik Bachok time tu pendiam dan sometime perengus jugak(actually sampai la sifat perengus tu ada..hahahha) dan kemudia kami kapel..Kami kapel jarak jauh wokeyyyhhh..setahun lebih jugak la kami bercinta jarak jauh..

Masa tu aku dah kerja kat company architecture sedangkan Incik Bachok dok study lagi kat Politeknik Tanjung Malim..Bayangkan la beliau sanggup turun penang sebulan sekali jugak la atau pun dua bulan sekali semata-mata nak jumpa aku kat Pulau Pinang ni..So kami pun pi la dating-dating kat batu Feringgi la..padang kota lama..Gurney Drive..kelas kau jah..hahahahahahha..Jadi bila dengaq lirik lagu ni ada jugak la persamaan dengan kami time tu..bukan semua sama la..
Nak layan lagu ni jap...Zassssss!!





Kami declare sebagai kapel tahun 2008 bulan November.Lagi dua bulan ja ni nak masuk 3 tahun dah kami kapel..Harap-harap jangan la kami lupa Ulang tahun kami ni macam tahun lepas,,dah sebulan lepaih baru ingat..masing-masing sibuk..hahahahhaha..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!