Selasa, September 13, 2011

JAMUAN RAYA..MISS POYO HARUS BEKERJA KERAS LEPAS NI

Hari ni ada jamuan Aidilfitri.Company aku yang anjur.Kalau tau lepas jamuan dibuat kat Seberang Jaya.Kali ni depa nak bagi adil sikit kan..Depa buat plak kat belah pulau sana.Dekat dengan opis Incik Bachok..Wah!! Happy la sebab boleh ulang alik pi makan kat situ sampai petang kan..hahahha..


Mula-mula aku memang nak pi..tapi memandangkan aku tak berapa cam sangat jalan nak ke bangunan ESK tu..aku memang batal la niat aku walaupun Incik Bachok dok mesej suruh aku datang gak tengahari tu...Lepastu bila Ida call aku ajak aku join dia ngan laki dia dengan Nana rakan seopis dia yang dah jadi kawan aku jugak..Aku pun apa lagi..Pederas la kereta aku pi Seberang Jaya sebab aku nak tumpang kereta Ida..hahhahaa..


Sampai ja kat sana,Incik Bachok dah pun tunggu kami kat guard room opis dia..Jadi kami berlima pun berjalan beramai-ramai ke bangunan ESK..Sampai ja kat situ..kami apa lagi...Jalankan aktiviti kami..cari makanan !! hahahha...Mula-mula aku dengan Incik Bachok ambik sate 10 cucuk..Lepaih tu Incik Bachok pi amik pulak kambing panggang sampai dua pinggan..Ofcoz untuk kami sorang satu..Lepas tu aku pi amik Charkoteow..Pi amik plak soto..Pi amik nasi tomato..Incik Bachok pi amik Ais kacang..Aiskrim..Buah-buahan..Lepas tu dia pi amik lagi Charkoteow..Bantai pulak sate yang Ida dengan laki dia amik..Amik tu..amik ni..Nah!! amik kau..Kenyang gila..hahahahaha..


Gila babun betol la..kami makan gila banyak hari ni..Siap la malam ni kena Sit Up beratus kali..hahahahahahahah..
Betul..aku kena kerja keras ni bagi hilang lemak-lemak yang aku makan tadi..tadi ada la tiga empat orang tegur kata aku dah kurus balik dah..tapi sikit jela..Kira ok la tu kan..dah turun sikit dah badan aku ni..Jadi kena usaha keras la nak kasi maintain..kalau boleh nak bagi lagi kurus ni..
Yearrgghh!! Usaha keras lagi!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!