Rabu, September 28, 2011

HAL OPIS

Satu hari Miss Poyo tengah online..Online apa..lu pikir la sendiri..
Tiba-iba beliau mendapat PM dari rakan seopis beliau yang bernama Rostam.Rostam adalah pengantin baru yang tak baru la jugak..Kalau diikutkan pangkat..Pangkat Rostam lagi tinggi dari Miss Poyo..Tapi ada Miss Poyo kesahh?? hahaaaha..


Rostam : Weiiii!!!

Miss Poyo : Apa?

Rostam : tadi hang ada isi borang keluaq opis untuk aku dak?

Miss Poyo : Ada...tapi bos takdak nak sain..dia da meeting..


Rostam : takpa..tapi aku nak minta hang tolong aku sangat-sangat..tolong la suruh bos sain claim aku..banyak sangat tu...

Miss Poyo : ok la..nanti aku pujuk rayu DOREAMON tu..suruh dia sain claim hang..haaahahahaaahaaahhahahah...


Rostam : Bagus..macam tu la NOBITA..selalu pujuk rayu Doreamon tu..aahahahahaahhaah...


Miss Poyo : Kuaq ajaq!! panggil aku NOBITA noh!!!!



Takpa Tam Takpa...haaahahaaa..
Minggu depan siap la hang..hahaahaahhaaa

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!