Ahad, September 18, 2011

KALAULAH INCIK BACHOK PEMAIN BOLA SEPAK

Baru-baru ni..tak silap aku baru ja jumaat lepas..aku ada tanya pada Incik Bachok.Kenapa dia tak jadi pemain bola sepak sedangkan dia minat dengan bola dan ada jugak seorang kawan dia yang jadi pemain bola untuk Penang(jangan dok tanya sapadia..bukan terkenal pon..pemain bola kat Penang memang tak terkenal..aku pun tak kenai depa..hahahahah)






Kata Incik Bachok sebab badan dia berisi kot..dan satu lagi..stamina dia agak kurang(stamina sila jaga ok..untuk kesejahteraan kita bersama di masa hadapan..hahahhahaha ..;p)...Katanya kalau main futsal memang ok..tapi kalau main bola sepang kat padang..memang la jadi hampeh..hahahha..Ok..ok..memang betul pun aku dah tengok cara Incik Bachok main bola masa opis Incik Bachok melawan dengan Opis aku masa company aku buat acara sukan untuk seluruh Penang dulu..agak lawak ook..hahahha..






Tapi kan..bila aku aku pikir balik..kalau la masa Incik Bachok Adjust aku time tu dia dah jadi pemain bola yang tak terkenal mybe..Aku takkan layan kot..sebab aku takmau jadi macam budak Elia Jejari Runcing tu..Tak pasal-pasal kena kutuk kat FB dengan Awek baru Apek bernama Dahlia Teck tu..



"Tak pandai jaga tunang..jaga la badan yang gemuk tu"



Macam cilaka kan ayat..tapi ni bukan ayat sebenaq la..tapi ayat dia lebih kurang macam tu la..So,walaupun kalaula Incik Bachok jadi pemain bola yang terkenal dan adjust aku,aku takkan layan.So,aku takkan terima Incik Bachok kalau beliau adalah pemain bola sepak..Heee!!










Mak ngan abah aku selalu pesan..kalau bab laki ni..sediakan payung sebelum hujan dan jangan bermain dengan api..Sekian Terima kasih.






Minah Poyo ni memang nak kena nih!! aku baling bola ni kat kepalo mu baru berakal kot..nak kutuk aku plak..puiii!!


Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!