Sabtu, September 17, 2011

HARI BOSAN..LAYAN GAMES OF THRONES SAMPAI SAKIT JIWA!

Hari ni hari yang bosan nak layan tenet...

Hari ni nak layan TV sampai muntah darah..

Hari ni dan jugak tengok dua episod crita Game Of Thrones..





Aku benci gila dengan watak Permaisuri Cersei Lannister..tapi aku mesti nak jugak tengok adegan dia..sebab aku rasa bila tengok muka dia macam nak tikam-tikam ja dia..Good Job Lena Headey sebab hang buat aku menyampah gila dengan watak permaisuri tu..Perempuan gila sakit jiwa..bermukah dengan abang kembar sendiri sampai dapat 3 orang anak..


You're Sickkkkkk!!!








*cakap dalam hati* serabut aku ngan miss poyo ni..nak tikam aku plak..!! Nanti nk ngadu kat abang aku..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!