Sabtu, September 10, 2011

OH JACOB!

Aku tengah layan New Moon ni..bila mai ja time adegan Jacob bertukaq jadi serigala..terus aku gelak sakan..macam aku taktau kan..kalau anak-anak dara(macam la aku bukan anak dara..hahahha) tengok adegan tu mesti terpana gila sebab tengok tubuh body Jacob yang mantap tu bertukaq wajah..


Tapi aku tak terpana langsung..Incik Bachok yang agak boroi tu jugak buat aku terpana bila tengok sebab time adegan tu ja..aku teringat plak filem Vampires Sucks..hahahahhaaha....








Hahahahhaha..takbleh blah gila adegan ni..hahahhaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!