Ahad, September 11, 2011

FIRAUN MANAKAH YANG TENGGELAM DALAM LAUT MERAH SEMASA MENGEJAR NABI MUSA

Sebelum ni aku ada cerita yang aku akan siasat Firaun mana yang tenggelam dalam laut Merah masa mengejar Nabi Musa dulu..Ingat senang ka sebab aku bukan la ahli sejarah yang banyak rujukan nak siasat..aku cuma insan biasa yang bekerja sebagai Technician dalam TM ja pun..hahahhahahah..jadi amik masa lama jugak la..bila nak siap hasil siasatan aku taktau..dah jemu membaca ni..hahahahahahah...

Ni teori dari Omputih sampai ke pak ustaz ni aku baca..makin keliru gila..tapi aku rasa yang para ustaz-ustaz boleh dipercayai kot..
Sudah la Miss Poyo!! buat macam pakar sejarah plak..hahahahahhahaa..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!