Isnin, September 19, 2011

SAYA TAKUT DARAH..SAYA OK!

Sebenarnya...rahsia paling terbesaq sekali yang boleh aku dikutuk kaw-kaw punya ialah aku takut darah..hahahahhahahha..serius walaupun aku orang kata kahaq,buas..tidak berhati perut..serbu tak pakai helmet dan macam-macam lagi gelaran yang memang ada jugak benarnya.Tapi jauh disudut hatiku yang keras ni...rupanya aku memang takut darah..






Aku memang pantang kalau tengok darah dalam apa jua keadaan la..darah kena tikam..darah eksiden..darah orang beranak..orang cedera parah..kepala pecah..kaki putus..muka kemek..asalkan benda yang aku rasa boleh mengeluarkan darah(terutama manusia la) aku akan jadi lemah kepala lutut..sendi-sendi tidak mampu nak beroperasi dan jugak lembik seluruh badan kecuali darah haid ja tak buat aku jadi simpton-simpton di atas..hahahhahaha..






Tapi aku memang minat cerita ganas yang berunsurkan bunuh-bunuh orang.yang tunjuk darah memercik la..Tau dak betapa aku gagah juga diri aku ni nak bagi boleh tengok jugak cerita macam tu..Tapi cerita pasal makan orang aku memang tak leh tengok tambah-tambah cerita Cannibal Holocoust...Gila crita tu buat aku fobia sampai la..Plezz jangan dok pekena aku bagi aku tertengok filem ni sebab kemungkinan anda akan lihat bagaimana saya meroyan ok..hahahha..




Jadi sekarang aku berkira-kira nak derma darah ka tak..mana tau dengan menderma darah mybe aku akan hilang takut pada darah...

(kaki dah lembek..malas nak tulis..tangan dah mengeletar..)










Kepala pening..nak muntah..kaki mengeletaq bila tengok gambaq



Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!