Jumaat, September 23, 2011

NAK HANSET ITUUUU!!!

Dah masuk 3 hari aku tak tulis blog sebab aku cirit birit..

Yaaa..aku cirit birit sampai aku letih gila-gila dan doktor kasi aku ubah tambah tenaga.

Dan bila aku cirit birit baru aku boleh pikir jamban apa yang paling bagus sekali untuk diguna time nak berak..

hahhahahhah...





Ok-ok..aku dah melalut..

Sebelum ni aku ada tulis yang aku minat gila nak pakai hanset SonyE C902...

Akhirnya impian aku nak pakai hanset tu terlaksana jugak..

Aku guna punya guna hanset tu gila-gila punya lasak bersesuaian dengan aku yang lasak ni sampaikan keypad hanset ni separuh dah hilang..main tekan ja butang putih yang tinggal tu..

Semua calar balar siap kemek lagi..hahahha..ganas tak aku..dah tu..balut plak dengan salotape sampai orang kat opis aku dok gelak kat aku hari-hari..Tapi aku still jugak pkai hanset ni sebab aku sayang gila-gila kat hanset ni walaupun beliau dah huduh..Selagi beliau memudahkan aku untuk taip mesej..memudahkan aku untuk buat panggilan atau terima panggilan..mudahkan aku untuk 3G dengan Incik Bachok..selagi tu la aku akan guna dia cukup-cukup..







Tapi semalam..setelah setahun lebih aku guna C902..Akhirnya..pintu hati aku terbuka jugak nak beli hanset baru....Yaaa....Hanset baru dari keluaran SonyE jugak...tapi aku tau..mesti ramai yang pikiaq aku nak beli Sony Xperia Ray yang baru tu ataupun aku nak tunggu coming soon punya Xperia arc S..HAHhahhahha..jangkaan anda meleset!!!











Miss Poyo takmau kat aku dah..sob..sob..sob..!!






Aku sebenarnya..berkenan dekat!


Jeng..jeng..jeng..jeng!!



*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*
*

*
*
*
*
*
*
*
*



Owhhh!! saya begitu berbangga sekali menjadi pilihan Miss Poyo!! Owwwwfhhh!! kelasnya nyahh!! Ahhhhh!!!





Cakap la apa pun kat aku..tak pandai pilih hanset ka...ketinggalan zaman ka...kedekut taik hidung masin ka..sip duit ka apa ka...janji aku dah berkenan kat hanset ni dan aku bukan lah seorang yang sennag nak berkenan dengan mudah kat mana-mana hanset sebab aku seorang yang setia...Fewwiittt..So,langkah paling mudah sekali..bulan depan mybe..lepas aku setel hal ehem..ehem aku ngan Incik Bachok!!! aku akan dapatkan VIVAZ U5..!!


Yiehaaaaa!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!