Khamis, September 08, 2011

ROBOCOP NYARIS-NYARIS JADI PARTNER AKU..

Salah satu filem yang mak aku pasang kasi aku tengok bila dia nak start masak masa aku kecik-kecik dulu ialah filem Robocop..Walaupun aku suka tengok Robocop tapi belum tentu aku tergila-gila kepada filem tu macam setengah orang kan..Tapi boleh la kalau nak layan sebab aku suka la tengok robot separuh manusia separuh robot bernama Murphy ni melawan kejahatan sampaikan aku pernah berangan jadi polis pompuan then dapat jadi partner dengan Robocop macam Officer Anne Lewis..hahahhahahah..






Walaupun dah 24 tahun dalam industri perfileman..orang masih lagi ingat aku noh..nak berbangga sat..hahahahhahahha



Tapi bila aku makin besaq..nak jadi partner Robocop bukan la impian aku sebab aku dah boleh pikir mana reality mana fantasi walaupun sampai sekarang aku masih lagi berfantasi dalam mimpi aku..(Semalam aku mimpi kereta aku boleh terbang serata dunia..hahahahahah)..



Lama kelamaan filem Robocop macam luput ja dalam kepala otak aku sehingga sampai pagi tadi masa aku tengah dok bersiap nak pi kerja tiba-tiba ja aku dengaq bunyi tembak pung pang pung pang kat ruang tamu dimana aku syak mesti mak aku tengah layan tv pagi-pagi buta ni kan..Bila aku pi la tengok kat ruang tamu,aku tengan mak layan filem Robocop..hahhahaha...



Jadi macam biasa la aku layan la sama sampai aku teringat balik memori zaman kanak-kanak aku masa aku dok kat Bukit Mertajam..baik punya syok tengok Robocop..tiba-tiba mak tutup tv..




"Loh..awat mak tutup tv??"



"Pi ker..pi kerja..." mak jawab..







Alorrhhhh..mak aku ni potong stim betoi la..baru layan robocop baik punya..mak tutup tv plak..huhuhuhu...Tension betul la..Yang Astro ni pun satu..time pagi-pagi orang nak pi kerja..time tu la dia nak tayang filem best..bengang betul la..Malam-malam dok tayang crita haprak plak..tak puas hati betul la..cuisshhhh!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!