Rabu, September 07, 2011

SURAT TUNJUK SEBAB UNTUK DIRI SENDIRI..CAYALAH MISS POYO!!

Esok aku akan tulis surat tunjuk sebab untuk diri aku sendiri dengan tajuknya, kenapa aku tak datang keja hari sabtu dan ahad masa raya kelima dan keenam...hahahahhaha..

Penah tak orang tulis surat tunjuk sebab untuk diri dia sendiri kemudian tulis pulak jawapan kepada surat tu..haaa..orang lain mesti tak pernah buat...tapi aku buat.Sempoi tak Tuan Ekskutif aku..?hahahhaha..Tengahri hari tadi dia hantaq emel kat aku..bunyinya lebih kurang begini la..


Cik Mira..sila buat surat tunjuk sebab untuk staff yang tidak mengikut jadual kerja hari raya..


Haahahahhahah..dalam banyak-banyak staf yang tak ikut jadual kerja hari raya tu..aku la salah sorang dari staf dia yang tak ikut jadual..Kalau diikutkan..aku kena mai kerja jumaat,sabtu dan Ahad..tapi aku mai hari jumaat ja..Sabtu ngan ahad aku tak pi pun..hahaha..Ala Tuan Eksekutif ni..hari sabtu ahad memang cuti la...tu pun nak berkira ka?Sip btul la..huhuhuhu...
Kesudahannya..esok aku prepair surat untuk staf lain..sekali dengan diri aku sendiri..Cuiissshhh!!


Tapi bila pikir balik cam lawak plak..patut la Yazid tadi dok gelak sakan kat aku masa aku nak balik tadi..pasai kes ni laarrr..Nasib hang baik Yazid..sebab hang memang ikut jadual dengan betul..kalau tak..aku tulis surat kat hang jugak..baru puas hati aku..hahahahhaha...


Hai..nasib..nasib..tulis surat kat diri sendiri plak..hahahhahha..

2 ulasan:

Bijen M. berkata...

Aku kena standby kat opis raya ritu.
Tapi aku lenjan ja balik kampung yang memakan masa 9 jam (kalau jalan klear) dari kampung ke opis.
Memang gembel.

Mrs Poyo berkata...

Bijen..

hg kna stanbay gaknoh..
msuk alam pkerjaan mcm 2 la..
huuuu!!!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!