Isnin, April 18, 2011

AKU SERIUS NI!

Tadi masa aku tengah buat kerja sambil layan lagu baik punyerr...Tiba-tiba aku dengar satu jeritan orang panggil nama aku.Uikkk..Takut pun ada jugak ni..yela..dah la bilik aku hujung sekali kat opis ni..terpencil plak tu..Mr Eksekutif plak takdak..Kalau tak dia ada..bilik dia sebelah bilik aku..tak takut sangat..Ni dia takdak..pi meeting plak..jadi aku sorang jela..harap dengar radio ni jela..Dah dengaq orang jerit nama aku..aku diam ja...Lama jugak aku diam..


Last-last aku dengar lagi orang jerit panggil aku..Jadi aku pi kat pintu bilik aku..Cissss!! Abang Syed tengah dok kat meja meeting..dia yang jerit panggil aku..Waahhh! menakutkan ja..

"Awat?Aku soal dia..

"Hang punya tudung tebai ka mira..??sampai abang Syed panggil banyak kali tak dengaq..Kena jerit kuat baru dengaq.."Abang Syed jawab sambil buat muka bengang..hohoho..

"Aku ada masalah pekak la Abang Syed..sebab tu aku tak dengaq hang panggil aku"

Tengok-tengok..Abang Syed gelak gila-gila samapi meleleh ayaq mata..dia gelak sampai terduduk atas kerusi sampail tekan perut dia..gelak gila-gila punya tak henti-henti.. Whattt?? Betoi pa aku bagitau tadi..aku ada masalah pekak..Awat dia gelak..??Ingat aku main-main ka? Sampai la beliau dok gelak lagi..Lepaih tu bersekongkol plak dengan Rostam dok gelak kat aku..Caiisshh!! Aku serius la weeii!!!



Ohmaigod!!! Miss Poyo serius la..macam tak percaya!!! Wahh!! Biaq betoi!!! Dia serius la!!! first time gua dengaq dia serius!!! Dasyat!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!