Jumaat, April 22, 2011

KERTAS DAN ATLANTIS

Ahh!!



Takdan aku nak tulis..mengantuk plak..Aku kalau mengantuk..otak aku mula la beku..Idea yang bagai mencurah-curah ke ladang jagung mula la surut macam air terjun di musim kemarau..

Huhuhuhuhuhuhuhuhuhuhu....




Aku tengah memikiau pasai kertas ngan Atlantis ni..Apa kaitan kedua depa ni?Kertas adalah sejenis benda..Atlantis adalah sebuah negara yang hilang ditelan laut akibat gempa dan letusan gunung berapi..





AArrrggghhhh!!

Takdan aiihh nak tulis..tidoq lagi baguih la...








Apala yang Miss Poyo nak gebang pasai kami ni?Berdebar rasanya hati ini..Heeee!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!