Sabtu, April 02, 2011

TENGOK BABY IDA

Hari ni pi layan tengok anak Ida yang baru lahir 10 hari lalu kat Pendang.Punya la seronok tengok anak Ida sampai terlupa nak amik gambar padahal sbelum pi tu ada niat nak amik gambaq..Ruginya!!

Gila comel anak Ida..Wahhh!! untungnya dia dapat anak comel..Padan la mak pak dia pun comel kan..
hihihihiho..
Tadi aku pi sekali dengan Incik Bachok,Khausar dan laki khausar yang macam panglima tu..hahhahahhahaha.....Tak sabor nak tunggu anak Ida besaq sikit.nak tengok jadi macam mana la rupanya sebab orang kata masa baru lahir lain muka..makin besaq muka dia makin berubah..
Ngantuk dah aihhh..malas nak tulis panjang-panjang...

Nak tidoq!!!

2 ulasan:

roses berkata...

lagi tak sabar nk tgk anak hang!keh.keh.keh.

asik cite pasal bebi+rumahtanga+keluarga dua tige menjak ni eh?:D

Amira Amair The Poyos berkata...

roses..


terpaksa cerita sebab kejadian anak menganak ni asik jadi kat kehipun ceq ja..
hahhaha..

nak tgk ank ceq lambat lagi la..
hahahha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!