Khamis, April 28, 2011

DAPAT BONUS

Hari ni mybe aku dapat bonus...hahahhahahahahahah....Kalau tak hari ni esok la..Tapi siapa pengguna Maybank mybe..selalunya masuk awal sehari...macam gaji..kalau gaji 26hb..aku dapat cucuk duit 25hb dah..hahahhahaa...Syok gila..dapat bonus..teruja gila ni..Sepanjang aku bekerja ni..dari jawatan sebagai Babysitter..sampai la ke Kerani tapak..bila jadi juruteknik..Baru aku merasa dapat duit bonus..hahahhahah..Syoknya!!!

hahahhahahahahhahahahhahahahahah...Macam-macam nak buat ni..hahahahahha..



Baby..u dapat Bonus kan..cepat pi beli tiket kapal terbang!! I tunggu kat Jepun ni..heeee!



Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!