Jumaat, April 29, 2011

3 HARI MYBE TAK MUNCUL

Start dari esok,sabtu..kemudian ahad dan Isnin..Aku tak boleh nak online..waaaaaa....tapi kalau tempat tido family aku tu ada WIFI..alangkah bahagianya hidup aku..hohohohoho...



Esok aku jadi pemandu bawa kereta sampai melaka...Jadi kena tidoq awal la...bagi cukup tenaga..



Baby cakap dapat bonus nak mai Jepun..awat pi Melaka plak..Kecewanyaa!! I hate You!



hahahhahahahahah...Kan bagus kalau dia memang cakap camni..hahahhaha.....Incik Bachok dalam perjalanan ke KL..Mama dengan akak dia ada kat sana..Hope dia selamat sampai kat sana..Aminnn!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!