Sabtu, April 16, 2011

PILIHANRAYA SARAWAK..

Rumah aku dok kecoh pasal keputusan Pilihanraya Sarawak.. hahahahhahahahha.. Macm-macam kerenah la..Aku ni rasa macam nak bagi komen.Tapi kalau bab politik ni aku emosi sikit.Satgi mula la aku tulis yang bukan-bukan.Bukan saja kerajaan,pembangkang pun akan kena jugak dengan aku..Lepastu mula la kuar kata-kata kotoq kan..Kang terbungkang plak Anwar bila baca nanti(macam la blog aku ni glamer macam Che Det..hahhahaha..sampai Anwar pun nak baca.hahahahha),Tak pun berpeluh kepala Najib yang botak tu dengan akak Rosmah Dorami tu..hahahhahaha..Jadi baik aku tak payah komen.. Tengok jela gelagat depa-depa ni.. hahahhahaha...

Orang macam Miss Poyo ni kita patut banteras..banyak main..!! Tak suka politik..!!Kite bakor je!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!