Isnin, April 04, 2011

LUBANG HIDUNGKU

Hari ni aku dah jadi selsema..memang tak selesa gila sebab hidung tersumbaat.Terpaksa la aku korek-korek lubang hidung aku buang apa yang tersumbat tu.kalau tak aku bernapas ikut mulut la...hahhahahahha.. Jadi aku buat aduan pada Incik Bachok hal hidung tersumbat ni.. Tau apa dia kata..

"Eh,u bernapas pakai sebelah lubang hidung jela kan? "

"Apasal plak??"Aku soal dia balik.

"Kan lubang hidung u sebelah kecik..kalau tersumbat memang tak berfungsi kan..."

Arggghhh!!! Geramnya aku...Nasib baik dia cakap telefon ja ngan aku.kalau bercakap face to face.memang berpotensi kena penumbuk ngan aku..Hhahahhahahahha..

Sebenarnya aku mempunyai sepasang lubang hidung yang berlainan saiz.. Maksudnya ialah lubang hidung aku sebelah kecik,sebelah besaq...hahahhahahhahaha..

Dan macam aku kata dulu..Incik Bachok kan suka ushar aku..mesti dia dah kaji saiz lubang hidung aku dengan teliti ni.hahhahhaha..



Lubang hidung aku bukan macam ni yerrr..hahhaha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!