Jumaat, April 15, 2011

FIRAUN YANG.....AIIKKKK!! TAK ABIS TULIS LAGI NIH!!

Hari ni hari jumaat.Bila hari jumaat ja memang malas buat kerja walaupun kerja banyak.Lepas rehat ja...terus bertambah malas..Rasa mengantuk gila..hahahahaha..Jadi bila mengantuk ni tidak dilayan..maka sakit kepala pun terjadi.Tapi dalam sakit kepala tahap cipan ni pun..Dan jugak aku menyiasat persoalan yang bermain kat kepala hotak aku ni sejak semalam lagi..Iaitu Firaun manakah yang memerintah masa zaman Nabi Musa dulu..


Hasil dari penyiasatan aku setelah buka Wikipedia dan jugak lama-laman web yang lain..Aku dapat tau yang mungkin firaun yang mengambil Nabi Musa sebagai anak angkat ada dua..sama ada Seti I mahupun Thutmose I.Dan Firaun yang tengelam di laut Merah semasa mengejar Nabi musa sama ada anak kepada Seti I iaitu Ramasses II ataupun Anak kepada Thutmose I iaitu Thutmose II..

Oleh itu..Jeng--jeng..jeng..Mari kita lihat sapa yang kena...










Thutmose I dan Thutmose II

aRGGHH!! Bos panggil plak..!!
hahahahahhaahahahhahaha...

Takdan nak tulis aaihhh!!!
Hahahahahahahahhahaa.....



Lu dah kasi gua panas!!! gua layan baik punya..rupanya!!! Cilaka lu miss poyo!! Dammm!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!