Ahad, April 17, 2011

JADUAL BERCUTI TAHUN NI...WAAAAA....KENAPA BERTEMBUNG TARIKH DAN TEMPATNYA.!!! WAAAAA...

Kalau diikutkan..hujung bulan ni abah nak pi Melaka.Macam selalu setiap tahun abah mesti nak pi Melaka.Samada setahun dua kali dia pi menapak kat sana..ataupun setahun 3 kali..Masa Mirul Study kat sana dulu..lagi banyak kali dia pi....huhuhuhu..Sebab apa abah suka pi Melaka?Sebab ada satu kedai makan kat Alor Gajah sedap giler masakan dia..Jadi abah pi Melaka setiap tahun tu sebab nak melampiaskan nafsu makan dia kat kedai tu...muahahahhahaha...Dan aku suka pi pekan koboi kat AFamosa Resort..huhuhuhu...


Hujung bulan 4 ni..Abah cadang nak pi Melaka..Tapi apa yang buat abah tak puas hati pulak ialah Tarikh Mirul Konvo sama dengan time dia nak pi Melaka tu...Tapi lagi buat abah geram ialah.....Mirul kena konvo kat Putrajaya...bukan kat Melaka,tempat dia belajar tu...hahahhahha.. Jadi abah dan kami sekeluarga tak jadi pi Melaka...


Hujung bulan 5 aku cadangkan kami patut pi la Melaka..Time tu kan cuti sekolah..Dah abah dah rancang naik Cameron plak....Ahhh..!!.Cameron lagi..huhuhuhu... Nak pi hujuung bulan 6 plak..kami dah tempah hotel kat Pulau Langkawi....Nak pi hujung bulan 7 dah masuk bulan puasa.Nak pi hujung bulan 8 dah Raya pulak...Paksu pulak kahwin lepas raya..huhuhu... Nak pi hujung bulan 9?dah abah bizi..aku pun bizi...Jadi abah cadangkan nak pi masa hujung bulan 12..bersempena dengan Ulang tahun perkahwinan dia dengan mak yang ke 26 tahun..


Tapi abah..aku nak pi Pahang..Takmau pi Melaka....Waaaaaa!!!!!!!!!! Jadi aku kena pujuk mak supaya pujuk abah jangan pi Melaka...Pi Pahang..Sebab abah lemah sikit dengan mak..Mak pujuk sikit terus cair...hahahahhaha....Pandainya aku!!! Hahhahahahhahahhahahahhaha!!!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!