Selasa, April 12, 2011

JACK THE RIPPER...ADAKAH BELIAU SEORANG DOKTOR ATAU ORANG BIASA YANG ADA MASALAH JIWA.



Jack The Ripper







Aku rasa ramai yang kenal Jack The Ripper..Sebelum wujudnya pembunuh bersiri seperti Zodiac Killer,Ted Bunty dan The Vampire Rapist(Wayne Boden)..Jack The Ripper mengungguli carta pembunuh bersiri paling ditakuti sekali kerana sampai sekarang orang taktau siapala mangkuk ni yang sebenarnya.

Takdak siapa tau Jack The Ripper ni bangsa apa,tapi rangkaian pembunuhan yang dia buat dekat kota London ja pun..Jadi Aku rasa Jack The Ripper ni ofcoz la orang putih kan...takkan India ataupun Jepun pulak..Nak kata orang kulit hitam..satgi emosi plak para-para niggers..hahahahahahhaha...Dan Jack The wujud masa abad ke 19 yerr..bukan abad ke 21 ..hohohoho...

Kesemua mangsa Jack The Ripper ni adalah golongan pelacur dimana aktiviti membunuh pertama yang dia lakukan ialah pada 31 Ogos 1888 ketika itu kita masih belum lagi merdeka yer..dan masih lagi dibawah jajahan British lagi yerr...

Mangsa-mangsa Jack The Ripper




Apa yang buat Jack The Ripper ni ditakuti orang terutama sekali golongan pelacur la..ialah cara dia membunuh tu..Terlalu kijam...!!
Selalunya mangsa Si Jack di akan ditamatkan riwayat depa dengan cara leher dikelar dulu..Lepaih tu dia akan mencacatkan muka-muka mangsa dia dengan mengelar-ngelar muka depa.Lepaih tu dia akan siat-siat kulit mangsa dia...Dah la siat kulit..Dia pi keluarkan pulak organ dalaman depa..Alat kemaluan pulak dirobek-robek dengan cara yang sungguh bersopan..huhuhuhu..tapi Jack The Ripper tak rogol mangsa-mangsa dia yaa...








Lagi Mangsa dia..Eiiii.....











Macam mana Si Jack ni dapat gelaran Jack The Ripper?Dia sendiri yang gelar diri dia Jack The Ripper melalui surat yang dihantar kepada dia kepada pihak media.Kira gila glamer jugak la si Jack ni..Macam artis you..ada gelaran gitu..hahahahahha..












Surat Jack untuk pihak Media..



Waktu Jack melakukan pembunuh ialah pada waktu malam sahaja..Tapi kan..Jack The Ripper ni hanya lakukan pembunuh dia selama satu tahun ja pun..Lepas tu lesap tanpa khabar berita.Tapi dalam satu tahun tu pun pada la..Berapa banyak pelacur yang mati di tangan dia..Aku rasa mamat ni anti pelacur la..huhuhuhu..Mesti dia ada sejarah hitam dengan mana-mana pelacur...Sebab tu dia balas dendam dengan bunuh pelacur ja..




Lagi satu gambar Jack The Ripper..Aku dah pening dah tengok gambar ni walaupun ni gambar hitam putih dari kamera jenis angkat lampu tinggi masa amik gambaq tu..huhuhuhu..





Ada sesetengah berpendapat yang Si Jack The Ripper ni adalah seorang doktor sebab macam aku bagitau tadi..cara dia bunuh,mengelar dan mengeluarkan organ dalaman mangsa dia adalah secara bersopan dan bukannya secara membabi buta ja..Maksudnya yang aku nak kata yang bersopan santun ni ialah..Cara dia keluarkan organ dalaman mangsa dia tu macam buat pembedahan plak..Cara dia potong-potong mangsa dia tu rapi ja..dan pisau yang dia guna pun bukan calang-calang pisau la..tak main la pisau potong daging ka..sayoq ka..ni dia pakai pisau yang khusus untuk lakukan pembedahan la..Selain dari pisau pembedahan..Dia jugak guna alatan lain yang khusus digunakan oleh golongan doktor-doktor la..tapi aku mana nak tau alat apa kan..aku bukan pernah belajaq medical..huhuhuhu..

Sampai la dah masuk abad ke 21 dah pun sekarang ni..tapi identiti Si Jack The Ripper ni sampai la orang taktau..Ada yang buat spekulasi liar yang dia ni dah pun belayar mai ke Amerika Syarikat lepaih dia dah jemu bunuh membunuh ni..Memandai ja aku ni..hahahahahaha....


Jadi kan..letak la mana-mana pembunuh kijam kat depan mata aku pun..yang pasti..aku akan terkencing dalam seluar kalau depa letak Jack The Ripper depan aku walaupun aku bukannya pelacuq..huhuhuhuhuhuhu..Mana perempuan yang berkerjaya lain selain dari pelacuq mesti takut dengan mamat ni..Seram yoo!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!