Selasa, April 26, 2011

JEBON KA JIBBON??

Selama ni aku terpikiaq jugak..adakah menatang Jebon yang P.Ramlee dok sebut dalam filem Doremi tu wujud..Aku try jugak serch kat tenet dulu..Tapi hasilnya memang tak dapat la..Lepaih tu..aku try search taip jadi bunyi omputih sikit..Jibbon..Pun tak dapat jugak..Adakah Jebon ni wujud ka dak?kalau wujud..dia macam memerang ka?Sebab abah aku cakap jebon tu Memerang.Tapi abah aku punya cakap bukan boleh percaya sangat..Dia kan suka bom aku..Arrgghh..nak tau jugak pasai Jebon ni..




Gua sikit punya comel lu cakap gua Jebon..??Sedih gila..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!