Rabu, April 06, 2011

MENYESAL GILA..

Aku rasa menyesal gila la sebab semalam doktor tanya aku nak MC brapa hari..aku jawab sehari ja..Dan hari ni aku mai kerja..Memang tak boleh buat kerja pun..Gila demam tadi bawa kereta pun dah tak larat dah..tapi sebagai seorang perempuan gagah lagi macho aku bawa jugak kereta..Ni dah la tak larat..nak termuntah pulak dah..

Gamaknya antibodi aku dah tak sekuat dulu dah ni.. Kalau dulu aku duduk dalam hujan barang 2 3 jam boleh tahan lagi..berdirri tengah panas jaga site tanpa pakai topi pun boleh tahan lagi..jalan kaki berpanas terik dari rumah ke sekolah pun boleh tahan lagi..Kali ni memang tak tahan dah..Muka pun dah pucat ni..Argghhh!!



Kalau hang amik MC hari jugak..mesti hang tengah tidoq nyenyak macam aku..ZZZZzzzzzz...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!