Khamis, April 21, 2011

LAMBATNYA MASA DAN RASA MACAM NAKBUAT REMAKE..HAHHAHAHAHA..MACAM FILEM PLAK..

Gila hari ni aku rasa masa tu lambat sangat-sangat..Nak tunggu tengahari punya la seksa tahap cipan..Bila nak pukoi 1 ni baii...??

Argghhh..
Lambat gila la...dah la lagu kat radio pun aku dengaq macam tak sedap dah ni..Lagi la tension..huhuhuhuhuhuhuhu...

Tadi aku dok pikiaq balik..rasanya aku nak sambung balik kot kisah I Believe I can Fly kot..Aku dan tulis sampai episode 3 ja..lepaih tu aku tak tulis dah..Tu kisah benar tu...huhuhuhuhuhu..
Tak boleh biaq ni..memang kena tulis ni...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!