Sabtu, April 23, 2011

MR AND MRS BACHOK..HUDUH GILA NAMA!! HAHAHHHA..

Oleh sebab kami sama-sama ganaih....
Aku pernah bagitau Incik Bachok..
Kalau kita bergaduh masa kahwin nanti..agak-agaknya boleh jadi macam adegan dalam filem Mr And Mrs Smith tak..
Incik Bachok pun jawab....

"Waahhh!! I mesti la macho macam Brad Pitt...You plak..hahahhaha...tak sesuai langsung...Angelina Jolie Versi gemuk!!! ahahahhahha....Lawak..lawak...hahhaha"


Ooo....Angelina Jolie versi gemuk yerrr...You tu dah macam Anil Kapoor i tengok, cakap banyak plak..hahhahahahhahaaa....












Heyyy!! tolong la...Incik Bachok macam aku..??Aku lagi hensem dari dia tau..!! Peliissss la!!










Kalau la jadi macam ni..jahanam rumah aku...



Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!