Selasa, April 05, 2011

AKU BERTEPUK TANGAN SEKARANG..YEAH!!

Tadi aku tengok video yang dikatakan video sex Anwar Ibrahim yang tersebar kat Youtube tu kan..Lepas ja aku tengok video tu..tiba-tiba ja aku mendapat tindak balas tak terangsang lansung dengan lelaki tua tetek layut seiras anwar tu.hahahahhaa..Takdak la boroi sangat perut dia tu..hahahaha..Kalau tetek laki tu tak ayut.mybe terangsang jugak kot walaupun takdak adegan sex...hahahahahha

Lepas tu aku dengar plak komen-komen dari penyokong Anwar mahupun penentang Anwar.Kemudian aku gelak kuat-kuat dan rasa kedua-kedua pihak penyokong ni macam bodoh piang pun ada..Sebab kerana orang politik cibai ni semua depa boleh bergaduh sesama sendiri...takdak kerja lain ka?hahahahhahahahahhaha..
Bodoh gila..Semua ni adalah satu hiburan bagi ORANG ATAS PAGAR MACAM AKU..Hahahahha..

Haiii...aku taktau nak kata apa dah..tunggu dan lihat jela drama seterusnya lepaih ni..


Aku dah jemu la tengok muka-muka ahli politik yang tua-tua nak mampus ni dok masuk dalam tv,paper..internet ni.MacAM Anwar,Najib..Nik Aziz...Kapral Singh..ada banyak lagi.malas nak tulis.lagi pun depa yang glamer pun la ni.Jemu la...Hang kata aku..aku kata hang.yang penyokong pun buta tuli ikut ja apa depa kata..

Bagi aku penyokong ni kan jenis pikir yang depa ja betul.yang orag lain salah.kalau salah orang tu pun dia nampak orang tu betoi walaupun hakikatnya orang tu memamng dah nampak salahnya..Nama pun penyokong kan...lap pungung pun sanggup...hahahahahahha

MUKA BARU PLEEZZZZZZZ!!!

Tak sabar nak tunggu video sex Najib tak pun Kapral Singh plak...(mampu ke bang??hahahah)..Haaa.lupa plak kat Menteri Besar Penang yang tercinta..Lim Guang Eng..hahhahahahhahahhaha...


P/S:Ada seorang pakcik kat opis kata aku jenis bermuka-muka sebab aku ATAS PAGAR..Hahahaahhahahah...mesti pakcik tu sakit hati dengan hujah-hujah aku hari tu kan?hahahahhahahhaha....


P/S 2 :Mak aku parti Merah..Incik Bachok parti bulan mengambang...Dua-dua tengah sakit hati dengan aku la ni..hahahahahha

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!