Khamis, Mei 12, 2011

AKU DAN INCIK BACHOK MACAM ATLIT NEGARA PLAK..KONTIJEN-KONTIJEN PLAK..KELASSS!!

Aku baru ja balik dari berlatih badminton tadi..

Haaa...Aku wakil opis aku untuk beregu wanita (wanita kerrr?anak dara la..hihihi) terbuka...
Tadi first time main rasa gila babi lencun abis badan aku....tudia orang tak pernah bersukan..sekali bersukan..dia punya peluh baik punya macam badan aku kena simbah ayaq sebaldi..


Selama ni aku ingatkan main badminton ni sekadar pukuoi-pukoi bola tangkis hentam keromo ja..Tapi rupa-rupanya ada cara la plak..ciiisss..Pening jugak la aku dok hapal tadi..genap kanan..ganjil kiri..Arggghhhh!! Tension aku...nak pukoi bola tangkis kena ada cara la..bersilang la..What the fish betul la...Bikin aku serabut tau..!! Siapa la yang cipta permainan Badminton ni..kalau aku ada mesin masa Back To The Future ni..Dah lama aku smash kepala pencipta badminton ni..Buat aku penat ja tau...Dah la lupa bawa airr..Kain tuala nak lap peluh pun lupa bawa..Gila rasa macam baru keluaq dari air ja...gila basah...!!




Ahhh!! Tarak pasai la aku nak kasi Delorean ni poyo..Cukup la Marty sorang dah jahanamkan dulu..Hakk Tuuuuiii!!





Lepas tu Incik Bachok plak call aku..Katanya dia wakil opis dia main bola sepak...Cadangan nak datang sebagai penonton(ofcoz la nak tonton aku main kan...) dah bertukar jadi atlit plak...Macam seronok ja sebab dapat wakil untuk main bola sepak..Macam la terer main macam Torress..Huh!!





Ni kalau Incik Bachok punya skill main lagi hebat dari aku..malu nih..fuh



Dan aku nak berterima kasih kat Yazid sebab sudi mengajaq aku tadi,kira jadi jurulatih la..aku tau..Mesti hang bengang gila dengan aku tadi sebab hang ajaq aku punya lama tadi tapi haram tak buleh-buleh jugakk..Kira bengap jugak la aku ni..hahahahhahah..Ni kalau macam ni punya anak buah..Misbun Sidek pun serender...hahahhaha..





Emmmm..tengok dari gaya memang teruk jugak la cara Si Poyo ni main..dah tu bengap pulok..macam mana la si Yazid tu sabau..kalo Den..relo ajar kambing lagi..Dari mengajor Miss Poyo ni haa...




Hahhahahhahhahhaha....Apahal plak Misbun Sidek cakap nogori campur Perak ni..??bukan dia orang Selangor ka?Hantam saja la Labu oiii..




Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!