Sabtu, Mei 21, 2011

ARRGGGHHH!!!

Letihnyaa!!!!!
Hari ni hantar adik pi tengok wayang dengan kawan-kawan..
Jumpa kawan lama dan..Teman Incik Bachok beli baju untuk kenduri paksu nanti...Fuuhhh!!
Dapat juga kemeja kaler maroon yang dicari-cari selama ni...Cun Ahhhh!!!

Tapi awat masa Incik Bachok pi test baju..dia tak bagi aku tengok..Penat aku tunggu dia depan fitting room dengan Mamat Cina saleman muka ala-ala Joo Ji Hoon pakai spek mata...Last-last dia keluar dari fitting room baju dia dah buka,sia p bayar terus....bila aku tanya awat dah salin baju...aku nak tengok sesuai dan kena dak dengan badan dia bila pakai...Tapi dia jawab...





"Baju u nak pakai masa kenduri paksu i tak tengok pun..kena ke tak u pakai dengan badan u tu...I pun tak nak tunjuk jugak kena ke tak..tunggu masa kenduri ok..."




Haiiiyyaaa!! Geramnya aku...!!! Rasa macam nak sepak ja dia..Huh!!!






Lu jangan buat fitnah poyoo...cakap saleman tu macam gua plak..
Gua hensem lagi wooiiiii!!





Ok..baju untuk aku...Incik Bachok...mak..alia..dah setel..Tinggal baju untuk Abah..Azhan dan Bangah ja la kena beli nanti...huhuhuhu...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!