Isnin, Mei 30, 2011

LAGU FEVERAT:I WASN'T PREPARED-EISLEY

Sebelum aku kapel dengan Incik Bachok,aku langsung tak kenal kumpulan muzik Indie macam kumpulan Eisley dengan kumpulan The Magic Number sebab time tu muzik yang aku minat ke arah heavy metal dan gothic..Bila kapel ja dengan Incik Bachok..Dia ajar aku dengar muzik-muzik macam ni....Mula-mula susah jugak nak terima..Tapi lama-lama rasa best plak...




Lagu I wasn't Prepared nyanyian Eisley ni aku mula dengar bila mula-mula aku kapel dengan dia..Memang sesuai la dengan keadaan kami yang tinggal berjauhan dulu tu..hahahahahaha...












Oh, when the day is blue
I'll sit here wondering about you
And how the pollen fell
All around your face in strange yellow patterns

But, i wasn't prepared for this
Oh, i wasn't prepared for this

When the morning came
The bees flew down and
Wrapped themselves around me
And that's when i spoke the word
To have them trace your face for me in pollen

But, i wasn't prepared for this
Oh, i wasn't prepared for this

Come, come back to me, my, my darling
Come, come back to me, my, my darling

I wasn't prepared for this
Oh, i wasn't prepared for this

When the day is blue
I'll sit here wondering about you




Masa ni..hari-hari sedih sebab dok berjauhan..Tapi Incik Bachok rajin jugak mai Penang nak jumpa aku..Dalam setahun tu 2 3 kali gak la..Lain-lain kami 3G ja...Tak pon WebcAM...Tapi Incik Bachok ja boleh tengok aku..Aku takleh tengaok dia..sebab dia takdak WebCam..Waaaaa!!

Tapi sekarang dah dok dekat...syoknya!!
hahahahhahaha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!