Ahad, Mei 15, 2011

LAGU FEVERET:MONSTER-ARASHI(2010)

Ringtone aku dengan Ringtone Incik Bachok pakai lagu ni la..
Lagu tajuk Monster..hahahhaha...
Maknanya kalau Incik Bachok call aku..Lagu ni berbunyi la..dan kalau aku call Incik Bachok..Lagu ni akan berbunyi la..Tapi aku taktau la kot-kot Incik Bachok dah tukaq ke lagu lain sebab dia dah naik menyampah kat salah seorang dari ahli kumpulan Arashi ni..hahahahha..
Lagu Monster lepas depa buat tarian tu..





Kalau nak tengok video klip dia yang aku suka tu kat video.nate.com

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!