Rabu, Mei 11, 2011

SPIRIT..KUDA FEVERET AKU...

Kartun yang buat aku menangis banyak kali bila aku tengok selain The Lion King ofcoz la kartun Spirit:Stallion Of The Cimarron.Masa kartun ni ditayangkan kat pawagam,umur aku masa tu dalam 13 atau 14 tahun la..Abah yang beli VCD dia kat aku(time tu kan VCD punya zaman)Kartun ni keluaran Disney gak..Demmm!!Awat kartun keluaran Disney Best-best hah?.Filem ni pasal suka duka hidup seekor kuda Jantan yang diberi nama Spirit oleh tuan dia,seorang lelaki berbangsa Red Indian.Lagu dia nyanyian Bryan Adams pun dah buat aku sebak bila dengar sebab aku akan ingat balik jalan cerita dia yang sedih tu..






Walaupun binatang dalam filem ni tak berdialog macam kartun The Lion King..Hanya manusia ja berdialog..Tapi jalan cerita dan bergerakkan dah cukup kuat nak buat kartun ni hebat di tambah pulak suara latar Mat Damon sebagai pencerita atau konon-kononnya tu suara si Spirit ni la bercerita dah boleh buat kartun ni hebat pada mata aku la...huhuhu

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!