Isnin, Mei 09, 2011

BILA TOK TENGOK THE SILENCE OF THE LAMB

Antara filem yang aku minat Ialah Filem The Silence Of The Lamb..Aku ada kesemua siri filem ni..
Tadi aku layan filem ni dengan Mirul....Tiba-tiba Tok Aku mai join...


"Orang putih memang gila..depa buat filem ni macam..memang betoi pun ada orang sakit jiwa bunuh orang..makan orang..Tu bangsa depa la tu..dasar bangsa sakit jiwa..!!"

Hahahahahha..tok aku emosional plak bila tengok filem ni...aahhahaha..

"Nak termuntah aku..tengok cerita lain dari bagus!!!"

hahahaa..sungguh tok pi muntah...hahaaaahaha..






Tok jaga-jaga..satgi aku gigit tok plak kang..haaaa!



Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!