Isnin, Mei 30, 2011

BILA POYO TERINGIN NAK PAKAI JUBAH

Tadi aku cadang nak beli jubah...
Nak pakai masa kenduri kahwin paksu belah perempuan..
hahahhahaha....



Tapi butik yang aku nak pi beli jubah tu tutup plak harini..Argghhhh!! tension aku..Penat tau dak berjalan kaki dari opis pi butik tu..Last-last tutup..buang masa dan peluh aku ja...huhuhuhu..Dah la aku berjalan sorang ja tadi..kalau ada teman sembang best la jugak...



Sebenarnya cadangan aku nak pakai jubah kaler ungu ni mula-mula tak berapa dipersetujui oleh Incik Bachok la...dia macam bangkang jugakla...hahhaha..Aku rasa dia masih terpengaruh lagi la dengan gaya aku masa aku tak pakai tudung dulu..Yela kan..dulu agak seksi sikit cara pemakaian..Pakai baju pun nampak segala yang tak sepatutnya..Huh!!
Tapi bila aku ambik keputusan nak pakai tudung sepenuh masa..dia setuju plak..loncat seronok plak masa aku bagitau dia..


Tapi bila aku tunjuk gambar Ayu Raudah pakai jubah dalam drama Nur Kasih tu..terus setuju..katanya cun plak kalau pakai macam tu..hahahhahahahhaha....





Eleh..nak ikut gua plak...



Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!