Isnin, Mei 16, 2011

DON'T SPEAK LAAAAA....

Warrgghhh!!!

Malam ni gila babi borink..
Tetiba ja teringat satu lagu...
Yeaahhh!! Lagu yang ingatkan aku pada bekas kawan baik aku masa kat sekolah teknik dulu...Dia seorang budak laki..dia memang gilabaik dengan aku..Tapi last-last masa tingatan 5..kami tak bercakap atas sebab yang tak diketahui..mybe kawan-kawan lain tau sebab dia kot..aku ja taktau...
Fuuuu!!!





Best betul zaman sekolah teknik dulu..sayangnya...masa nak dekat SPM dan nak tamat sekolah..Benda tak best plak jadi dalam hubungan baik kami..demmm!!!


Dulu kami berdua selalu sembang guna isyarat tangan..Sekarang aku da lupa semua isyarat tangan tu..Demmmm aaaHH!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!