Isnin, Mei 23, 2011

BARU HANG NAK INSAF YE POYO OOIIII

Tadi aku hadiri satu kursus yang pihak company anjurkan untuk staff TM pi..Semua staff satu Pulau Pinang wajib pi dan Bacth pertama dah pun pi taun lepas termasuk abah aku..Tahun ni giliran aku plak dan mybe ujung taun ada lagi la...hoooo..

Kursus ni tujuan dia senang ja..Dah merubah sikap adan memberi semanagt kat staff TM supaya ada semangat berpasukan,Rajin bekerja dan memberi perkhidmatan yang terbaik pada pelanggan....Masa last tadi..Instructor tu ada bagi tugasan..Dia nak tengok buktinya esok pagi la sorang-sorang..Tugasanan ialah setiap orang mesti hantar mesej terima kasih atas segala sokongan yang diberikan pada kita selama ni la...orang-orang yang dok support kita selama ni..

Orang-orang tu mestilah 3 orang yang kita sayang..Aku dah target nak ucap kat abah dan mak(pakej ok..hahaaaha),kat adik-adik aku dan dekat Incik Bachok..Kemudian kepada 3 orang bos kita...Yang aku target nak hantar mesej ofcoz la kat Mr Eksekutif..Incik Pegawai satu yang la ni ada kat tempat lain dah..dan jugak kat Incik Pegawai Pendekar mata satu...
Dan mesti jugak beri mesej ucapan kat 3 orang rakan sekerja..Jadi aku dah target nak hantar mesej kat Abang Syed..Rostam dan Encik Ismail....


Jadi..sebagai langkah pertama..aku hantar dulu mesej kat Mr Eksekutif..mesejnya begini..

salam..terima kasih kerana mengajar dan support saya selama saya bekerja dibawah bos....



Tau apa yang Mr Eksekutif balas?nindia...



Sama-sama....ooooo...baru ko nak insaf ye mira...


Haaaahhahahhahaa,....What the fish Arowana betul la jawapan bos aku tu...hahahahahahaha...Ni baru betul-betul insafkan aku..hahahahahahaha.....

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!