Rabu, Mei 11, 2011

KALAH MAIN BADMINTON SEBAB AISKRIM

Semalam aku mimpi aku kalah main badminton sebab aku makan aiskrim banyak sangat sampai nak smash pun tak larat...

hahahahahahhaha...apakejadahnya mimpi macam tu..

Dah la dalam mimpi pi lawan macam sukan komanwel..siap ada raptai..aku siap bawa sepanduk lagi tau..pakai kebaya..pusing satu stadium..hahhaaha...Lepas tu sementara nak turn nak lawan badminton..tetiba ja ada apek jual aiskrim plak dok lalu depan aku..hahahha..
Aku pun panggil la apaek tu..beli aiskrim punya banyak..makan kat aku sorang ja..hahahhaha..
Last-last perut aku buncit sampai nak melompat dan berjalan pun tak boleh..Jadi team aku pun kalah la..siap kena denda jalan itik dari stadium mai opis..



What The Fish punya mimpi..
Benci betul..hahahahhahhaha




Yang jual aiskrim tu bukan gua aarrr..tu apek lain..

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!