Jumaat, Mei 20, 2011

TUKAR KE SEBERANG

Tadi Incik Bachok call aku..
Katanya tadi Encik Eksekutif dia ada jumpa dia..


Kata Encik Eksekutif dia yang sentiasa serabut tu(tengah belajar PHD sekarang..mybe dia minat Elbert Einstain..sebab tu serabut macam tu..hahahhahhahaha) mybe Incik Bachok akan ditukarkan ke Seberang...



Wahhhhh....kalau betul bersyukur sangat la...hari-hari berulang dari seberang ke Pulau memang parah..Kadang-kadang sampai opis pun lewat sebab feri lambat..kalau nak ikut jambatan memang jauh la dengan opis..dari jetty ke opis Incik Bachok dekat ja..5 minit ja pun..kalau naik motor la...kalau naik kereta lambat sikit...kalau berlari pun lagi cepat dari kereta..sebab apa?sebab jem la..apadaaaaaa...Dah tu..kena bayar RM1.20 lagi kalau naik feri..kalau jambatan pun caj camtu jugak..macam tak kena jaaaa..


Tapi..kat Seberang ada 3 Zon...Zon BM...Zon Seberang Jaya dan Zon Butterworth...Zon manakah akan Incik Bachok diposting kalau betul la apa yang Incik Eksekutif dia bagitau tadi..
Aku taktau la pasal Zon lain..tapi Zon aku berada dalam keadaan kritikal sekarang ni...Tahun ni 6 orang nak bersara...fikir la apa jadi kalau 6 orang staf takdak...Fuhhh!! Kelam kabut jadinya nanti...huhuhuhu...

Kalau la dia dapat posting kat BM...Alangkah indahnya hidup aku..hari-hari leh jumpa...hahahahhahahhahahahaha...

2 ulasan:

JHaZ KiTaRo berkata...

salam.. jemput2 la ke my blog (Aku Sebutir Pasir) kalau berminat nak baca my travel experiences ke 46 buah negara.. :)

Mrs Poyo berkata...

JHaZKiTaRo..


mmg ceq dokbc pun..cma tak prnah bg komen ja...hihihihi...

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!