Selasa, April 26, 2011

GAJI NAIK

Hari ni aku masuk kerja dengan hati yang happy/..Mau tak happy..hari gaji masuk bai..gaji masuk..Dah tu..gaji aku naik gila banyak bai....Sebab aku dah online maybank..kalau banyak tu aku dapat..makna gaji aku naik berapa ek?campur dengan elaun-elaun..Lepas tu tolak KWSP,SOCSO,INSURAN..Simpanan..dapat la jumlah yang ada dalam akun mybank tu..kira banyak la tu..hahahhahahhaha(gelak jin).




Jadi aku pun buka la sistem TM untuk cek gaji..sekali sistem down la plak..jem!!! Semua pakat-pakat buka sistem tu nak tengok gaji baru!! Satu Malaysia(Yang kerja kat TM yerr) pakat-pakat masuk nak tengok slip gaji baru depa kan termasuk aku yang mangkuk ni la nak tengok sama..Malangnya sistem pulak jem!! Argghhh!! ni nak marah ni..!! tak puas hati betul la...Waaaaa!!!








Bukan hang ja takbleh cek..Aku pun sama la ni!! Ciss!!

1 ulasan:

Zuwairi Aiman berkata...

Salam kunjungan.. singgah la ke blog saya ;)

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!