Rabu, April 13, 2011

BAHAYA UNTUK ORANG PEREMPUAN

Video ni aku terima dari kawan se company dengan aku la..aku taktau la kejadian ni kat mana,tapi memang dasyat la..kat traffic light yang ada banyak kereta pun depa boleh buat..memang kurang ajaq dan berani betul la..






Aku rasa untuk orang perempuan la..handbag tu..tak patut letak kat tempat duduk penumpang.Sebab bagi penjenayah macam tu..walaupun kita tutup tingkap..Depa boleh pecahkan jugak walaupun kita ada dalam kereta tu..Untuk elak dari kena macam tu..Plezz la sila letakkan handbag ada di bahagian letak kaki tempat duduk penumpang..Selitkan bawah kerusi tu..jangan bagi orang nampak..yang penting..kunci pintu anda dan sediakan penyembur lada dalam keta..tak pun pisau kecik yang berlipat tu..ala..yang kita guna untuk asah pensil tu..takpun pistol air berisi air cabai macam aku buat..



Sedia kayu besbol dalam kereta atau parang kecik jugak..hohohoho...



2 ulasan:

Shaizul Sapar berkata...

poyo, ofismate aku baru kena baru2 ni. klu x silap bulan lepas rasanya, kt jln tun razak. nsb baik dia dh tua, beranak segala; klu x tggl dara je lah org ckp. dia letk beg tgn ats seat penumpg dpn, sekali ketuk je pecah. aku hrp gologn wanita yg poyo akan memulakn trend memakai bakul plastik bekas beras utk mggntikn beg tgn hugo. poyo, kau lah hrpn aku, pkilah plstik beras.

Mrs Poyo berkata...

xpala...

oleh sebab aku harapan hg..aku ikut saranan hang.mna tau gaya aku ni menjd trend ka lepaih ni..
hahahaha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!