Sabtu, April 09, 2011

IKLAN DOLU-DOLU

Sapa yang tau sejarah aku ni mesti tau aku ni gila tengok tv..Dari kecik lagi tv memang la sahabat baik aku..hahahahha...Seingat aku,masa aku kecik-kecik dulu..hanya ada 3 stesen tv.Dua milik KERAjaan dan satu lagi Swasta(pada nama jela...).Masa tu tiga tv tu jela yang aku tau tengok pun...Nak layan Mega TV tak mampu lagi time tu...Astro lagi la tak wujud kan..layan la tengok drama..kartun-kartun kan kat ketiga-tiga tv tu..Lepaih tu,iklan-iklan mesti ada jugak kan..Banyak jugak la iklan yang tertayang time tu mencuit hati aku kan.Salah satunya Iklan daripada Kementerian Kesihatan la...Yang ada mamat gemuk lawak tu..






Hahahhahahha..lawak betul..Tapi sekarang ni iklan macam ni ada lagi ka?
Hahahahhaha,..aku pun taktau sebab aku banyak layan Astro ja la...tambah-tambah siaran drama Korea.kuikuikui..
Ada lagi ka???

2 ulasan:

Shaizul Sapar berkata...

poyo, ko ni kaki youtube lah. super timor lah, diabetes lah. aku teringin nk tgk iklan pumakilla menari. by the way, klu full video anwar dah ada kt youtube, inform aku. hahaha..

Mrs Poyo berkata...

Dakwat Basah..


takdak maknanya la nak tanya video anwar kat youtube.try kat redtube tgk..mesti ada punya..muahahahhaha

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!