Sabtu, Julai 30, 2011

CINTA LAMAN SOSIAL

Aku dengan Incik Bachok sebenarnya berkenalan kat Friendster.Masa tu zaman kegemilangan Friendster dah nak merudum dan Myspace plak time tu orang dok gila-gilakan..hahahhaha..Time tu,aku rasa sapa pun tak sangka dalam beribu orang kawan aku kat Friendster(padahal 1700 ja pun hahhaha) dengan jumlah kawan laki-laki 1000 orang akirnya Incik Bachok yang jadi boyfriend aku..hahahahahhahah..Yang bestnya Incik Bachok time tu tak terpikir langsung dek akal aku yang kadang-kadang mereng ni bakal akan jadi Boyfriend aku..Yang penting skali..cara dia dapatkan Nombor telefon aku pun memang tak disengaja kan..hahhahaha..


Jadi,bila ja aku dengar lagu Najwa Latiff yang bertajuk Cinta Muka buku tu..aku teringat balik la zaman masa mula-mula Incik Bachok nak tekel aku..Kelass yooo..tak romantik langsung..hahhahahahha...Tapi lirik dia memang ada kena batang hidung aku yang lubang idung dia tak sama saiz ni..Aku tengok Incik Bachok pun layan Lagu ni.....hahhahaha..
Aku rasa nak kan bagus kalau ada lagu tajuk Cinta Di Friendster,,,hahhahahaha...Tajuk memang tak kena langsung...
Memang kenangan abis!!







Nak try karok lagu ni la nanti..Mesti Incik Bachok menari time aku menyanyi..tahpape mamat tu...selalu macam tu...hahhahaha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!