Sabtu, Julai 30, 2011

MALAS GILA

La ni musim malas nak menulis..awat taktau...huhuhu!!





Budak-budak zaman la nak habaq mai..memang malas..termasuk miss poyo!

8 ulasan:

Baijat berkata...

nampak poyo je gambar tu....

Amira Amair The Poyos berkata...

Baijat:

mmg saja ltak gmbar dia...mmg lh nmpak poyo la blog ni kalo da gmbaq mangkok ni..hhahaha

Kaki Merapu berkata...

mira kena buat dia jadi maskot hang nampak gayanya...baru poyo sokmo..hahahaha..

Amira Amair The Poyos berkata...

Kaki Merapu..

aku da gk trpikir..tp mau ka dia takat upah 5 ribu ja aku nak kami..mesti dia demand pnya la..kalo dpt 5 ribu..mana mmpu bli brg kmas brjuta2..hahhahahah

BLADE EDGE berkata...

Assalamualaikum...

patut la tulis sikit jer dlm entri ni..gmbr pun mmg nmpk kePOYOannya..haha

SELAMAT BERPUASA

happy blogging :-)


regards,
BLADE EDGE

Amira Amair The Poyos berkata...

Blade Edge..


Waalaikummussalam..


Yaaa...tgk muka dia pun da nmpak poyo...hahhaha..



Selamat berpuasa jugak..heeeee!!

DeQWa berkata...

MOTIFFFF????pic rosmah...huhuhu

Amira Amair The Poyos berkata...

Wawa.


ang nmpaknya tak besa lg ngn blog aku..aku mmg ikut dan ja nak taruk gmbaq sapa pun siap tulis dialog lg..takdak motif..just utk suka2..
Ok!!

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!