Jumaat, Julai 08, 2011

MENGHILANG

Sebenarnya..sejak 4 5 hari yang lalu..tiba-tiba ja aku teringin nak tengok Starwars..yelakan..dah lama tak tengok..Jadi aku pi la cari DVD filem-filem Starwars dalam plastik DVD..Takdak..Cari dalam kotak..takdak..Cari dalam almari..Takdak..Cari dalam bilik Mirul..Takdak..Aduh..!! mana plak kan keenam-enam DVD tu..?? So secara tiba-tiba aku syak yang DVD tu semua ada dekat rumah Incik Bachok sebab sebelum ni aku ada bagi satu karung plastik besar berisi DVD-DVD yang aku takmau tengok dah dekat dia..yela..rumah aku ni dah terlalu banyak DVD..Kalau dikumpulkan semuanya lepaih tu dicamtum-camtum dah boleh buat sebiji rumah banglo..hahahahahaaha..Dengan ati yang bimbang dan lara..aku pun call dia..






"Hello darling!!!"




"Ye sayang..."



"Hari tu sayang ada bagi banyak DVD kat u kan?DVD Starwars ada tak?"



"Takdak.."



"Mana you tau takdak?"



"Sebab i dah tengok DVD tu semua..filem Starwars takdak.."



"You jangan tipu! u bawa sorok.."



"Apa hal plak I nak sorok..I bukan minat Starwars!"




OMG!!(Dafi..dafi..hahahhahahaha..mai mana plak Maharaja Lawak punya dialog Sepah ni..haaahah) Incik Bacok tak minat Starwars???



"Awat u tak minat Starwars??"



"Dah I tak minat..tak minat la..cerita angkasa-angkasa..apa bendanya merapu sanagt.."



"Eh..hebat tau dak cerita..."



"Ah!! takmau dengaq!!"(dah pandai cakap Penang..aahahahaha)



"Sayang Minat Darth Vader tau dak..lagi sayang minat.."



"Ah!! kalau u crita pun i bukan kenal..."






uhuhuuhuhu..Kenapa Incik Bachok?kenapa kau tak minat filem ni??Kenapa apa yang aku minat dia tak minat..yang dia minat sangat-sangat aku tak minat..Starwars adalah filem paling hebat yang aku rasa masa aku tonton kecik-kecik dulu...Huuuuu!!!





Tapi sekarang ni yang paling aku susah ati ialah mana pi DVD tu semua..ilang kat mana?takkan semua DVD tu ada kaki kot nak pi lari kan?Takkan peristiwa lama da berulang lagi kot?Peristiwa mak terbakaq DVD drama Korea yang aku kumpul dulu tu kot?Waaaaa!! jangan la jadi macam tu!! Waaaaa!!!









Hssstttt...Hssttttt..(bunyi napas dia...) Nok buak lagu mano..?dah dio tok minak Starwars..Ambo pun dio tak kenar..mcam mano ni..Punoh..punoh..!!







Adoila...Sakit kepala aku dok pikir mana la kedudukan sebenar DVD feveret aku ni..Huuuu!!





Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!