Isnin, Julai 11, 2011

AKHIRNYA BACA JUGA NOVEL CINTA..HAHAHAHA

Sebelum ni aku da bagitau yang aku tak berapa minat dengan novel-novel cinta.Minat aku lebih pada yang advanture,penyiasatan..seram..
Novel cinta yang pernah aku baca Ombak Rindu ja..THen..aku just beli novel untuk mak aku sebab aku kaki baca novel..tapi aku tak baca pun..Bagi aku novel cinta terlalu melalut cinta dia..meleleh sangat..Oh!! Plezzz la bosan gila..


Tapi baru-baru ni drama Nora Elena tengah meletup-letup kan kat TV3 sampai aku pun terjebak dalam skandal tengok Nora Elena ni sampai siap downoad lagi drama tu buat simpanan..Hahahahahaha..Bila adik aku bagitau drama tu diadaptasikan dari sebuah novel...Aku teringin plak nak baca novel tu..Tajuk dia Kasih yang Suci..Ohh!! Plezz la tajuk dia jiwang bangat..tapi jiwang pun jiwang la tajuk dia..Janji aku teringin nak baca..Adakah novel dia sebest drama dia..

So,semalam Aloyah ada bagi aku baca novel tu..
Ayayai...gila best novel dia..lagi best dari drama..Tahap jelesnya Seth Tan tu terhadap bini dia bila bini dia pakai baju seksi sikit sama dengan tahap jelesnya Incik Bachok kat aku bila aku pakai baju seksi dulu(Rasa menyesal plak pakai baju-baju macam tu dulu..Insaf gila..Aminn!!)..Sekarang aku dah pakai tudung...Puas hati..hahahahahahahahahahaha...



Gila best..bestnya dapat laki macam tu..hahahahahahahahaha..Very romantik..(Awat tiba-tiba ja aku minat laki romantik ni..??Euwwwww!! )







Nampaknya Aaroon Aziz pandai la mainkan watak si Seth Tan tu...sama la jugak macam novel tu..cuma dalam drama tak tunjuk la tahap kejelesan si Seth Tan tu macam mana kan..Huuuu!! Bila aku baca novel tu..aku dah boleh bayangkan muka Aaron Aziz,Siti Saleha dengan marka Si Abby Abadi tu(aku tak ingat la nama mamat tu..huuuu..tapi lakonan dia berkesan..)





Kami memang best!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!