Khamis, Julai 28, 2011

BANG PULIS

Tadi..masa balik dari kerja..Aku bawa kereta baik punya cilok sana..cilok sini..potong sana..potong sini..sampai ja kat Permatang Rawa..pemanduan aku slow la plak sebab agak jem di situ ya..Tengah dok bawa kereta baik punya tiba-tiba ja ada sebiji motor jalan seiring ja dengan kereta aku kat belah kiri kereta aku..aku pun pandang belah kiri aku..aku nampak ada brader polis dok pandang arah aku sambil bunyi hon motor dia..





Pin!! Pin!!





Tudia bunyi motor dia..jadi aku heran jugak la..Hai mamat polis ni nak ngorat aku ka?siap senyum lagi kat aku ni..Jadi aku pun senyum balik la..Takmau tergoda dengan senyuman dia sebab satgi Incik Bachok marah,aku pun apa lagi...pecut sikit kereta aku..sekali dia pun pecut juga ikut kereta aku..aiiii...bersungguh nampak mamat ni nak bgorat aku..time bertugas dia boleh mengorat ka?hahahha..





Jadi aku pun pandang dia..tangan dia dok tunjuk-tunjuk arah aku..Hai..minta nombot telefon ka ni?Aku senyum lagi kat dia..sekali muka dia dah serius laarrr..Dia dok tunjuk-tunjuk lagi kat aku ni..awat ni..jadi aku pun tunjuk dashboard aku,dia geleng,tunjuk stering dia geleng gak,tunjuk diri aku(ayoo..mcm offer diri plak..hahhahaha)dan last sekali akupegang la tali pinggang keledar aku..Sekali dia ang jari tanda bagus da..Ceh!!


Dia suh aku pakai tali pinggang kaledar ka..aku ingatkan nak minta nombor telefon aku..hahahhaha...Gila perasan aku ni...hahhahahhahahhaha...

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!