Selasa, Julai 26, 2011

APALA NASIB AKU..

Argghhh!!

Patot la aku rasa gaji yang masuk bulan ni sikit ja...padahal aku dah kira..kalau campur-campur semua dengan OT..Banyak gak..ni dapat sikit ja..So aku ceq la slip gaji aku..




1.Gaji pokok ada(memang la kena ada kan..takkan takdak..kalau takdak tak dapat gaji la aku ni..huahuahua)



2.Elaun Dobi



3.Elaun Sara Diri



4.Elaun Perumahan



5.Tunggakan Elaun Dobi






Mana Ot??mana??!!!Arghhh!!

Dah la gaji aku banyak plak kena potong dalam slip ni..

BAKIT,KWSP,SOCSO,KOPERASI,NUTE,HUTANG PERIBADI DAN SEGALA HUTANG YANG LAIN LAGI..Adoi mak!! mati la ceq mak oiiii...



Aku try Ceq plak dalam sistem OT..

Baru ja diluluskan minggu lepas..memang la tak masuk dalam gaji bulan ni!! Arggggghhh!! Tu OT bulan 6 punya tu..Tak masuk lagi!!!! ARgghhh!! Tekanan-Tekanan!!





Hehehehe..padan muka hang poyo..baguih!! hahahhahha



Eh Siallah!! Puiihhh!!

Tiada ulasan:

PERINGATAN PENTING YANG POYO

Semua karya yang ditulis dalam blog in adalah hak milik pemilik blog ini.Sebarang tulisan yang ingin di-copy adalah diminta meminta izin dahulu dari pemilik.Sebarang pengopy-an yang diambil tidak meminta izin terlebih dahulu,pemilik tidak teragak-agak mengambil tindakan undang-undang.



Gila serius la peringatan aku ni..

Huuuuuu!